FANDOM

Znak Lwiej Straży.png

Znak Lwiej Straży to specjalny znak w kształcie głowy ryczącego lwa. Przywódca Lwiej Straży nadaje go każdemu nowemu członkowi Lwiej Straży, kładąc swoją łapę na jego lewym ramieniu. Każdy znak ma inny kolor, który dopasowuje się do koloru sierści postaci.

Jest dobrze znany jako cecha, która pozwala rozpoznać, że dane zwierzę należy do Lwiej Straży.

Rola w serialu

Lwia Straż: Powrót

Znak pojawia się, gdy Kion używa Ryku Pradawnych po raz pierwszy, ratując Bungę przed hienami. Chwilę potem znika z jego ramienia. Później pojawia się znowu w czasie piosenki "To już czas", gdy Kion zaakceptował swoją rolę jako przywódca Lwiej Straży.

Kiedy klan Janjy atakuje stado gazeli na Lwiej Ziemi, Kion szybko nadaje znak pozostałym członkom nowej Lwiej Straży - najodważniejszemu Bundze, najszybszej Fuli, Ono o najbystrzejszym wzroku i najsilniejszemu Beshte.

Lwia Straż

Znak jest widoczny na ramionach członków Lwiej Straży w każdym odcinku.

Nie taka hiena straszna jak ją malują

Ku zdziwieniu Kiona, Jasiri rozpoznaje w nim przywódcę Lwiej Straży, mimo że go nie zna. Hiena wyjaśnia, iż znak na jego ramieniu ułatwił jej to.

Gonić hipopotama!

Kion zanurza łapę w błocie i daje Mtoto błotny "znak Lwiej Straży". Chwilę potem Kwato, GumbaKambuni, i Shauku także go proszą o taki znak.

Ciekawostki

  • Początkowo znak miał mieć kształt lwiej łapy.
  • Jest wiele błędów w serialu dotyczących znaku Lwiej Straży. Czasem jest na niewłaściwym ramieniu, jest odwrócony w niewłaściwym kierunku albo całkiem go nie ma.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki