FANDOM

Zeb:

Zebra z komiksu "Zgrana Drużyna"

Wygląd:

Charakter:

Biografia:

Zgrana Drużyna:

Razem z Rino,Krokiem i Simbą bawi się w różne zawody. Simba sam wybiera konkurencje przez co reszta jego przyjaciół przegrywa gdyż są słabi w danych dziedzinach Zeb daje się poznać jako fatalny wspinacz. Pozostała trójka postanawia dać nauczkę swojemu przyjacielowi i tym razem sami wybierają konkurencję. Zeb razem z Krokiem i księciem pokonują wspólnie Rino w pchaniu pnia. Podczas pływania okrąża go grupa kuzynów kroka jednak młody krokodyl ratuję kolegę tłumacząc że to prezent dla taty przez co ostatni dopływa do mety i stracił pewne zwycięstwo. Kolejne zawody to wyścigi w których Zeb daje popis umiejętności dogania równie szybkiego lewka jednak Simba jest krótkodystansowcem więc młoda zebra prześcignęła przyjaciela. Razem z Rino dochodzą pierwsi do mety nad przepaścią jednak tam okrążają ich hieny zmęczony Simba i Kroko postanawiają uratować swoich kolegów i szarżują na hieny jednak młody krokodyl potyka się wywołując małą lawinę która przegania drapieżniki. Przyjaciele cieszą się że nic im nie jest i dalej się bawią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki