FANDOM

Wema

Wema
Imię: Wema
Znaczenie: Dobry
Płeć: Samica
Gatunek: Hiena cętkowana
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Fiona Hart
Wema - młoda hiena cętkowana, członkini klanu Jasiri.

Wygląd

Wema jest mała i zaokrąglona. Ma fioletową sierść z ciemnymi cętkami na grzbiecie i ciemnoniebieskie oczy. Jej uszy i łapy są ciemnofioletowe. Jej grzywa jest krótka i ciemna, a ogon dwubarwny - z wierzchu ciemnofioletowy, od spodu jasny.

Osobowość

Wema była bardzo nieśmiałym młodym, które bało się lwów, zarówno Wyrzutków jak i Lwioziemców. Lubi bawić się z Tunu.

Z biegiem czasu przezwyciężyła strach przed lwami, a przynajmniej przed Kionem.

Historia

Lwia Straż

Lions of the Outlands

Wema i Tunu bawią się z Madoą. Gdy Wema zauważa, że idą do nich Jasiri z Kionem, chowa się za skałą razem z Tunu. Kion próbuje się z nimi przywitać, lecz młode cofają się w strachu. Madoa wyjaśnia, że one znały dotąd tylko złe lwy, dlatego się boją. Mówi także, że małe hieny w szczególności potrzebują wody.

Później, gdy wodopój wrócił w posiadanie klanu, Tunu i Wema znów bawią się razem, gdy przychodzi do nich Kion. Wema pochodzi do lewka z ciekawością, a Tunu idzie za nią. Jednak gdy Kion spojrzał na hieny, one znowu schowały się za skałę. Jasiri mówi przyjacielowi, żeby potraktował to jako komplement, bo w końcu jest najwaleczniejszym.

Ciekawostki

  • Jej imię nie zostało wypowiedziane w odcinku, lecz jest wymienione w napisach końcowych.

Galeria