FANDOM

Vuruga Vuruga

Vuruga
Imię: Vuruga Vuruga
Znaczenie: Mieszać
Płeć: Samica
Gatunek: Bawół afrykański
Występowanie: Lwia Straż
Angielski Dubbing: Virginia Watson
Vuruga Vuruga jest przywódczynią stada bawołów na Lwiej Ziemi. Pojawia się w serialu Lwia Straż.

Wygląd

Vuruga Vuruga jest mniej więcej tego samego rozmiaru, co inne bawoły w jej stadzie. Ma jasnobrązową sierść z szarobrązowym podbrzuszem, ciemny pysk i cienie wokół oczu. Posiada duże, wygięte, szare rogi z ciemniejszymi plamkami. Jej oczy są zielonkawe. Ma kilka nacięć na obu uszach i garb na grzbiecie.

Osobowość

Vuruga Vuruga jest przyjazna i uprzejma. Dziękuje Kiarze, gdy księżniczka przybyła na ceremonię bawołów, jest także bardzo wyrozumiała.

Historia

Lwia Straż

Pawiany!

Simba i Nala proszą Kiarę, by uczestniczyła w Królewskiej Taplaninie Bawołów. Po wypadku z powodzią, młoda księżniczka przybywa na wydarzenie cała rozczochrana i pokryta błotem. Mimo to, Vuruga Vuruga kłania się przed nią z szacunkiem i jest zadowolona z jej obecności. Mówi półgłosem, że władcy są zwykle bardzo sztywni podczas Taplaniny i dodaje, że Kiara wyraźnie rozumie, o co chodzi w tym wydarzeniu.

Zaskoczona pochwałą, Kiara nadmienia, że Tiifu i Zuri zawsze starają się, by wyglądała jak najlepiej. Potem idzie kilka kroków do przodu i ogłasza rozpoczęcie Królewskiej Taplaniny. Vuruga Vuruga stoi u boku Kiary i obserwuje, jak członkowie jej stada radośnie taplają się w błocie.