FANDOM

,, Powinienem Cię ugryźć Bunga, ale ostatnio, nie mogłem pozbyć się twojego smaku przez wiele dni.''- Ushari w odcinku Malunki i Przepowiednie

Ushari

Ushari
Imię: Ushari
Znaczenie: Prowokacja
Płeć: Samiec
Gatunek: Kobra egipska
Występowanie: Lwia Straż: Powrót
Lwia Straż
Angielski Dubbing: Christian Slater

Ushari- kobra egipska, postać z serialu Lwia Straż. Zamieszkuje Lwią Ziemię, gdzie żyje w niezgodzie z Bungą. W pierwszym sezonie był postacią neutralną. Od drugiego sezonu jest jednym z drugorzędnych antagonistów.

Wygląd

Ushari ma bordowe łuski i beżowy spód ciała. Ma poprzeczne fioletowe pasy wzdłuż całego ciała. Ma znak na tylnej części swojego kaptura, lecz jest to pomyłka, bo tylko kobry indyjskie go mają. Ma czarne oczy i cienkie brwi tego samego koloru.

Osobowość

Pozostawiony sam sobie Ushari jest spokojny i cichy, ma tendencję do trzymania się z dala od innych. Zaniepokojony, reaguje agresywnie, zwłaszcza wobec Bungi do którego żywi silną niechęć. Relacje pomiędzy nim a resztą Lwiej Straży są dobre.

W drugim sezonie Ushari po wielu spotkaniach z Lwią Strażą (podczas których zawsze wpadał kłopoty) w końcu poprzysięga im zemstę, w tym celu postanawia skontaktować się ze Skazą.

W pierwszym sezonie Ushari był postacią neutralną; był spokojny i atakował tylko w razie potrzeby.

W drugim sezonie Ushari ujawnia swoje ,,drugie oblicze'': staje się podły, podstępny, kłamliwy i mściwy. Nie zdaje sobie sprawy z tego, ile szkód może wyrządzić wezwanie Skazy, jest obojętny na to, że ten może zniszczyć Lwią Ziemię.

Ushari jest także inteligenty, potrafi przekonać Janję do swoich planów, a także kontrolować scynki i ich działanie.

Ciekawostki

  • Jego niechęć do Bungi można tłumaczyć relacjami tych dwóch gatunków w świecie rzeczywistym; Ratele miodożerne polują na kobry- stąd wynika niechęć Ushari'ego do Bungi.

Galeria