FANDOM

Twiga

Twiga.png
Imię: Twiga
Znaczenie: Żyrafa (suahili)
Płeć: Samica
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Alex Cartañá
Twiga - żyrafa, która pojawia się w serialu Lwia Straż. Po raz pierwszy wystąpiła w odcinku Chcę wreszcie być królową.

Wygląd

Twiga wyróżnia się dużymi, zielonymi oczami o gęstych rzęsach. Ma płową sierść i brązowe plamy. Na czole ma dużą plamkę w kształcie przypominającym serce.

Osobowość

Niewiele wiadomo o jej charakterze, ponieważ nie ma zbyt dużej roli w serialu. Jest lojalną poddaną Simby, zachowuje się łagodnie wobec cieląt. Zawsze jest bardzo uprzejma i przyjazna.

Historia

Lwia Straż

Chcę wreszcie być królową

Twiga jest widoczna, gdy składa pokłon Simbie w piosence „Co może robić król”.

Święto Kupatana

Twiga jest główną wykonawczynią pieśni rozpoczynającej Kupatanę. Wykonuje ją razem z Basi i Mbuni.

Nowa rodzina Fuli

Pojawia się wraz z dwoma innymi żyrafami podczas piosenki "Iść drogą swą".

Zmyślony okapi

Podczas rozmowy ze swoim nowym przyjacielem Ajabu, Beshte napotyka Twigę i wita ją serdecznie. Na jej widok Ajabu chowa się przestraszony. Hipopotam tłumaczy mu, że Twiga jest miłą żyrafą i nie trzeba się jej bać. Później ona jest widoczna w piosence "You're Gonna Love It Right Here", gdzie przytula małe żyrafiątko.

Janja's New Crew

Gdy gigantyczna ulewa uderzyła w Lwią Ziemię, droga od Wielkich Źródeł do Klifów Mekundu została zablokowana przez błoto. Twiga próbuje się dostać przez nią do Wielkich Źródeł, lecz Bunga i Ono ostrzegają ją.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki