FANDOM

Tunu

Tunu.png
Imię: Tunu
Znaczenie: Cenny
Płeć: Samiec
Gatunek: Hiena cętkowana
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Crimson Hart
Tunu - młoda hiena cętkowana, członek klanu Jasiri.

Wygląd

Tunu jest małym samcem hieny. Ma szarą sierść z ciemnymi cętkami na grzbiecie i głowie. Jego łapy, pysk oraz ogon są ciemnoszare. Ma niebieskie oczy i piegi na pysku. Nie posiada grzywy, a tylko dwa włosy na głowie.

Osobowość

Tunu jest bardzo nieśmiałym młodym, które boi się lwów, zarówno Wyrzutków jak i Lwioziemców. Lubi bawić się z Wemą i często za nią podąża.

Historia

Lwia Straż

Lions of the Outlands

Tunu i Wema bawią się z Madoą. Gdy Tunu zauważa, że idą do nich Jasiri z Kionem, chowa się za skałą razem z Wemą. Kion próbuje się z nimi przywitać, lecz młode cofają się w strachu. Madoa wyjaśnia, że one znały dotąd tylko złe lwy, dlatego się boją. Mówi także, że małe hieny w szczególności potrzebują wody.

Później, gdy wodopój wrócił w posiadanie klanu, Tunu i Wema znów bawią się razem, gdy przychodzi do nich Kion. Wema pochodzi do lewka z ciekawością, a Tunu idzie za nią. Jednak gdy Kion spojrzał na hieny, one znowu schowały się za skałę. Jasiri mówi przyjacielowi, żeby potraktował to jako komplement, bo w końcu jest najwaleczniejszym.

Ciekawostki

  • Jego imię nie zostało wypowiedziane w odcinku, lecz jest wymienione w napisach końcowych.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki