FANDOM

Tano

Tano.png
Imię: Tano
Znaczenie: Pięć
Płeć: Samiec
Gatunek: Hiena cętkowana
Występowanie: Lwia Straż: Powrót
Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Dee Bradley Baker
Tano - hiena, członek klanu Janjy. Występuje w serialu Lwia Straż.

Wygląd

Tano jest mały, lecz krępy. Ma lekki garb na plecach, znacznie mniejszy niż u jego kolegi z klanu, Nne. Jego sierść jest popielata, a jego cętki, pysk i futro wokół oczu są ciemnoszare. Ma czarny ogon oraz grzywę, która rośnie tylko na grzbiecie, nie na głowie. Posiada piegi na pysku.

Osobowość

Pomimo że z początku wydawał się posłuszny i skromny, w rzeczywistości Tano jest podstępny i bezwzględny. Nie wstydzi się zdradzić przywódcę własnego klanu oraz zachowywać się szyderczo wobec Janjy, którego uważa za mniej inteligentnego od siebie. Ostatecznie jego arogancja prowadzi do jego upadku, ponieważ nie respektuje Kiona i siły Ryku Przodków.

Historia

Lwia Straż: Powrót 

Po raz pierwszy Tano jest widoczny razem z klanem na Złej Ziemi, gdzie patrzy jak Janja gryzie kość. Razem ze swoimi współbratymcami śmieje się z Janjy, który nie zauważył motyla na swojej głowie. Później Tano śpiewa piosenkę "Do boju marsz" i razem z klanem nachodzi na Lwią Ziemię. Podczas ataku na stado gazeli, Tano jest pokonany przez Fuli, a wkrótce potem Kion wypędza cały klan z królestwa za pomocą Ryku Przodków.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki