FANDOM

Stado Reirei

Stado Reirei.png
Przywódca: Reirei
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Zamieszkiwanie: Zła Ziemia
Status: Istniejące
Sfora Reirei to stado szakali, które mieszka na Złej Ziemi. Jego przywódczynią jest Reirei i składa się z jej partnera i dzieci.

Historia

Lwia Straż

Święto Kupatana

Reirei wykorzystuje swojego syna Dogo, by jej stado zdobyło pozwolenie na przebywanie na Lwiej Ziemi. Tam szakale udają, że są nieświadome zwyczajów panujących na Lwiej Ziemi, a przy tym kradną i oszukują inne zwierzęta. Reirei przekonuje Kiona, aby pozwolił jej przyjść na święto Kupatana, gdzie ona i jej stado sieją chaos i atakują zwierzęta, dopóki Simba nie rozkazuje im odejść.

Plaga termitów

Reirei i Goigoi odkrywają protele, które zamieszkały w ich sąsiedztwie po nieumyślnym wypędzeniu z Lwiej Ziemi przez Lwią Straż. Próbują zyskać sympatię stada Mjomby i uśpić ich czujność, a następnie zjeść. Jednakże Lwia Straż przybywa i ratuje protele przed dwoma szakalami.

Babysitter Bunga

Stado Reirei atakuje stado Muhimu, aby Dogo i Kijana wypróbowali opracowane techniki łowieckie w praktyce. Lwia Straż powstrzymuje ich i rozkazuje wrócić na Złą Ziemię, co też robią. Na Złej Ziemi młode szakale biorą udział w kolejnych ćwiczeniach z dorosłymi, aż w końcu Reirei decyduje, że są gotowe powrócić na Lwią Ziemię.

Na Lwiej Ziemi stado trafia nad wodopój, gdzie znajdują relaksujących się dorosłych. Po podsłuchaniu Muhimu mówiącej o dzieciach przebywających pod opieką Bungi nad wodospadem Hakuna Matata, stado wyrusza tam, pozostawiając Goigoia aby on odwrócił uwagę reszty Lwiej Straży.

Kiedy szakale docierają do wodospadu, atakują dzieci, podczas gdy Reirei powstrzymuje Bungę przed ingerencją. Jednak po treningu z Bungą dzieci same potrafią się skutecznie obronić. Gdy reszta Lwiej Straży dogoniła ich, Kion nakazuje szakalom nigdy więcej nie atakować lwioziemskich dzieci, na co Reirei się zgadza. Następnie szakale uciekają na złą Ziemię.

Członkowie

Nazwa Informacje Ranga Status Obraz

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki