FANDOM

Stado Lwiej Ziemi

Pridelanders.png
Tytuły: Lwioziemcy
Przywódca: Mohatu

Ahadi i Uru
Mufasa i Sarabi
Taka / Skaza
Simba i Nala
Kiara i Kovu

Występowanie: Król Lew 2

Król Lew

Zamieszkiwanie: Lwia Ziemia

Lwia Skała

Status: Pozytywny
Stado Lwiej Ziemi (Lwioziemcy) - Mieszkańcy Lwiej Skały, których królem jest lew z królewskiej linii. Ich przeciwieństwem są wyrzutki. Najbardziej znanym królem Stada Lwiej Ziemi jest Simba

Cechy fizyczne

Standardowe 

  • Pomarańczowe lub czerwone oczy są powszechne wśród Lwioziemców, z tym że pomaranczowe oczy występują częściej niż czerwone. Oczy Mufasy i Simby mają barwę głębokiej czerwieni. 
  • Krępa budowa ciała to cecha odróżniająca wyglądem lwice z Lwiej Ziemi od wszystkich innych.
  • Schowane pazury większość Lwioziemców ma schowane pazury, wysuwane tylko w wyjątkowych sytuacjach.
  • Lwioziemskie nosy są płaskie i zaokrąglone 
  • Pokolorowane i niepokolorowane łapy występują równie często.

Rzadkie 

  • Piegi to bardzo rzadka cecha wśród Lwioziemców (zostały zaobserwowane tylko u jednej z lwic z KL2)
  • Obwódki na uszach nie są zbyt częste. Sarabi jest jedyną nazwaną Lwioziemką, która takowe posiada.
  • Stale wysunięte pazury (zaobserowwane tylko u Skazy)
  • Zielone lub niebieskie oczy - Skaza i Sarafina mają zielone oczy, a także Nala, której kolor oczu waha się między zielonym a niebieskim.
  • Kolorowe poduszki łap (tylko Skaza ma w pełni pokolorowane poduszki łap)

Historia 

Król Lew

Na początku filmu stado odpoczywa na półkach skalnych w Lwiej Skale. Doglądają Sarabi, która trzyma w łapach małego Simbę. Następnie Lwioziemki po raz kolejny odpoczywają na skałach, gdy mały książę biegnie odwiedzić Nalę. Po śmierci Mufasy Lwioziemki wysłuchują Skazę,który zamierza wstąpić na tron.Stado Lwiej Ziemi z trudem pogodziło się ze śmiercią dobrego króla. Lwioziemki byłe bezradne i musiały zaakceptować Skazę oraz hieny.

Kilka lat później, liczebność stada zmalała, ponieważ na Lwiej Ziemi brakowało warunków do życia. Skaza postanowił skarcić Sarabi, ponieważ lwice nie miały na co polować. Gdy dobrze zbudowana lwice wspomniała Mufasę, władca uderzył ją do nieprzytomności.

Wkrótce pojawia się Simba, który staje na czele Stada Lwiej Ziemi. Król wraz ze stadem pokonuje hieny oraz obala rządy tyrana. Na końcu filmu Simba przywraca porządek, a Lwioziemcy akceptują nowego władcę.

Król Lew 2

Stado żyje na odbudowanej Lwiej Ziemi gdzie włada nią Simba i Nala. Ich wrogami są tym razem lwy z Złej Ziemi. Biorą udział w bitwie pomiędzy dwoma stadami. Ostatecznie dzięki Kovu i Kiarze stada łączą się i zamieszkują razem na Lwiej Skale.

Ciekawostki

  • Lwice są odpowiedzialne za pożywienie na Lwiej Skale, dlatego muszą polować
  • Stado Lwiej Ziemi musi być w pełni lojalne władcy Lwiej Skały
  • W Królu Dżungli Lwioziemcy są nazywani Stadem Ndona.
  • W niektórych planach początkowych Lwioziemcy mieli wierzyć w bóstwo zwane Wielkim Duchem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki