FANDOM

Siostra Dogo

Siostra Dogo.png
Imię: Nieznane
Płeć: Samica
Gatunek: Szakal czaprakowy
Rodzina: Reirei - matka
Goigoi - ojciec
Dogo - brat
Nieznani z imienia - bracia
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Siostra Dogo - młode szakala, które pojawi się w serialu Lwia Straż.

Wygląd

Siostra Dogo jest mniej więcej tego samego rozmiaru co jej brat. Podobnie jak on, jest szczenięciem szakala o brązowej sierści z beżowym podbrzuszem, pyskiem i łapami. Jej grzbiet i końcówka puszystego ogona są czarne, ma także dużą czarną grzywkę nad czołem. Jej oczy są ciemnoniebieskie.

Osobowość

W tej chwili niewiele wiadomo o siostrze Dogo, ponieważ pojawiła się tylko w książce "Babysitter Bunga", gdzie nie wypowiada ani słowa. Z jej mimiki i zachowań wynika, że jest podstępna i przebiegła jak jej matka.

Historia

Babysitter Bunga (książka)

Gdy jej rodzice polują na stado zebr, ona i jej brat Dogo oddzielają Hamu, młode źrebię, od reszty stada. Próbują go powalić ale Ono i Bunga przybywają na czas i ich powstrzymują.

Później, gdy szakale wycofują się na Złą Ziemię, siostra Dogo ćwiczy ze swoim ojcem. Kiedy jej matka, Reirei, uznaje ją za gotową, szakale powracają na Lwią Ziemię by znowu uderzyć. Przekradają się nad wodospad Hakuna Matata, gdzie Bunga i dzieci, które ratel ma pod opieką, bawią się za sobą. Nie widzą szakali podkradających się do nich, więc rodzina Reirei zaskakuje ich, wyskakując z krzaków. Bunga wykrzykuje "Teke", a dzieci kopią ze wszystkich sił, odpędzając szakale. Siostra Dogo ląduje w wodzie, a gdy jej matka się wycofuje, idzie za nią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki