FANDOM

Simon-młody pawian występujący w komiksie ,,Królewska Fryzura"

Charakter

Simon na pierwszy rzut oka wydaje się być sympatycznym żartownisiem i przyjacielem małego Simby, ale już na pierwszej stronie komiksu pokazuje swoje lekceważące podeście do władzy i wyjątkową Samolubność, zaś po zdaniu ,,Mam wspaniałą fryzurę, jestem szybki zwinny, więc to ja powinienem być królem" wychodzi na to że ocenia on każdego tylko po wyglądzie. Lubi dokuczać i dogryzać innym zwierzętom. jest praktycznie całkiem uzależniony od mody. Jest tak zajęty swoją fryzurą że woli poświęcić życie Simby niż zniszczyć swój nienaganny wygląd.

Historia

Najpierw ostro rozmawia z Simbą na temat władzy i wyglądu. później Simon płoszy flamingi, ale młody lew pomaga rannemu, który został. Podczas przejścia przez mostek Simba spada do wody ale pomagają mu flamingi i szop którego wcześniej uwolnił spod bel drewna. Pawian jest zaskoczony zakończeniem historii.

Simon

Imię: Simon
Znaczenie: brak
Płeć: samiec
Gatunek: pawian
Rodzina: nieznana
Występowanie: ,,Królewska Fryzura"

Teorie

Simon jest synem Rafikiego

argumenty

  • mają podobny kształt głowy.
  • mają podobny kolor futra.
  • Simon ma niemal taką samą budowę klatki piersiowej, brzucha i ogona co Rafiki.
  • Simon doskonale radzi sobie z chodzeniem po drzewach i farbowania sobie sierści - Rafiki mógł go tego nauczyć.
  • kontrargumenty
  • Rafiki jest mądrym nauczycielem, a Simon rozpuszczonym dzieciakiem.
  • Rafiki jest za stary by mieć dzieci.
  • Gdyby Rafiki był jego ojcem Simba traktowałby Simona z większym poszanowaniem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki