FANDOM

Shupavu

Shupavu
Imię: Shupavu
Znaczenie: Twarda (suahili)
Płeć: Samica
Gatunek: Scynk
Występowanie: The Rise of Scar
Angielski Dubbing: Meghan Strange
Shupavu - samica scynka, która żyje na Lwiej Ziemi.

Wygląd

Shupavu jest smukłym, czerwonym scynkiem. Ma jasnoczerwone znaczenia na grzbiecie i końcach nóg. Jej podbrzusze jest mahoniowe, a pazury czerwone. Wokół oczu ma mahoniowe plamy, a jej dolne powieki są żółte. Ma czarne oczy.

Osobowość

Shupavu jest podstępna i sceptyczna. Może być wymagająca, ale nadal ugodowa. Z nieznanych powodów nie cierpi być blisko Lwiej Skały.

Historia

Lwia Straż

The Rise of Scar

Na początku odcinka Shupavu przez chwilę obserwuje, jak Lwia Straż radzi sobie z problemami pory suchej, po czym znika razem z innym scynkiem.

Gdy Ushari i Janja próbują dowiedzieć się, czy możliwym jest przywołanie Skazy, Ushari wzywa na pomoc swoich przyjaciół - grupę scynków. Wśród nich jest Shupavu, która prosi go o wyjaśnienie tego wezwania. Wąż mówi, że potrzebuje jednego z nich do śledzenia Rafikiego i Makini, by sprawdzić, gdzie oni zmierzają. Zaintrygowana Shupavu pyta, co scynki będą z tego miały. Ushari odpowiada, że może to przychylić Lwią Ziemię na ich korzyść. Wtedy ona spełnia prośbę i wysyła najbardziej skrytego scynka, Nyeusi.

Kiedy Nyeusi odkrył, gdzie zmierzały mandryle, Shupavu i Ushari zostają przyprowadzeni do wejścia Jaskini Lwiej Straży. Ushari dziękuje scynkom za pomoc, a wtedy Shupavu chętnie odchodzi, twierdząc, że i tak jest już za blisko Lwiej Skały.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki