FANDOM

Shingo

Shingo
Imię: Shingo
Znaczenie: Szyja
Płeć: Samiec
Gatunek: Żyrafa
Występowanie: Lwia Straż: Powrót
Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Phil LaMarr
Shingo - samiec żyrafy zamieszkujący Lwią Ziemię. Po raz pierwszy wystąpił w Lwia Straż: Powrót.

Wygląd

Shingo wygląda jak typowa żyrafa o jasnobrązowej sierści i brązowych plamkach. Ma brązową grzywę, ciemny pysk i brązowe oczy. Jego język jest długi i różowy.

Osobowość

Shingo jest przyjazny i lubi zabawę. Jest nieco naiwny i łatwo go skusić jedzeniem. Jednak potrafi być niemiły i obraźliwy, gdy czuje się pokrzywdzony przez kogoś i może wtedy otwarcie naśmiewać się z innych.

Historia

Lwia Straż: Powrót

Shingo jest widoczny podczas piosenki "Jaki piękny dzień". Gdy Kion i Bunga grają w baobaba na Lwiej Ziemi, on delikatnie odbija ich piłkę swoją głową, a potem patrzy, jak oni się oddalają.

Lwia Straż

Bunga Mądry

Gonić hipopotama!

Problem z Małpiatkami

w tym odcinku  Shingo utknął przy akacji ponieważ chciał zjeść ostatnie listki z gałęzi ,lecz utknął ale Lwia Straż go uratowała ale ZARAZ po uwolnieniu idzie do kolejnej akacji a samych skutków tej decyzji łatwo się domyślić.

Ostatni Ryk

Shingo i inne żyrafy nie mogą dostać się do wodopoju, ponieważ droga do niego została zablokowana przez skały. Lwia Straż przybywa na pomoc, a Twiga i Shingo śmieją się z łysiny Ono. Po tym, jak Beshte oczyścił drogę z głazów, Shingo idzie, żeby się napić.