FANDOM

Pua

Pua.png
Imię: Pua
Znaczenie: Nos
Płeć: Samiec
Występowanie: Lwia Straż (serial):
Pojedynek Makuu
Angielski Dubbing: Gerald C. Rivers
Polski Dubbing: Adam Bauman
Pua - krokodyl, który pojawił się w serialu Lwia Straż. Jest byłym przywódcą krokodyli.

Wygląd

Z powodu podeszłego wieku Pua jest zgarbiony i pomarszczony, a jego łuski mają ciemnozieloną barwę. Ma ciemne obwódki wokół oczu i jaśniejsze plamki na grzbiecie. Jego oczy są czarne.

Osobowość

Pua był mądrym i szlachetnym przywódcą, w odróżnieniu od swojego następcy Makuu. Jest cierpliwy i nie unosi się gniewem, co widać gdy ignoruje zaczepki swojego byłego stada. Ma też wielki szacunek dla Kręgu Życia.

Jego odmowa na życzenie Kiona o ponowne przystąpienie do Mashindano w celu odzyskania władzy wskazuje, że Pua jest rozważny i zna swoje granice, przyznając że Makuu jest silniejszy od niego.

Historia

Lwia Straż

Pojedynek Makuu

Pua razem ze swoim stadem przychodzi do Wielkich Źródeł i pyta Basi, czy dzisiaj krokodyle mogą zjeść ryby. Przywódca hipopotamów grzecznie odmawia, tłumacząc że ryb jest jeszcze za mało dla krokodyli, a Pua z szacunkiem odchodzi. Jednak młody krokodyl o imieniu Makuu wyzywa go na Mashindano, twierdząc że stary przywódca boi się hipopotama, a krokodyle mają prawo do ryb w Wielkich Źródłach.

Później zwierzęta z Lwiej Ziemi zbierają się jako widzowie Mashindano. Mimo dużego doświadczenia starego przywódcy pojedynek wygrywa silniejszy i bardziej wytrzymały Makuu. Simba podchodzi, gratulując zwycięstwa Makuu i dziękując Pue za jego zasługi. Makuu następnie prowadzi swoje stado do rzeki, a Kion patrzy na niego niego z niepokojem, zastanawiając się, czy Lwia Ziemia jest w niebezpieczeństwie.

Gdy Makuu zaczyna wprowadzać chaos na Lwiej Ziemi, Kion idzie do starego krokodyla, prosząc by jeszcze raz przystąpił do Mashindano, jednak Pua przypomina że młody przywódca jest silniejszy od niego. Następnie radzi mu nie wchodzić w drogę Makuu, jeśli chce uniknąć walki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki