FANDOM

Lion-king-simba
"Oh,co to za nazwa ?"
Nazwa tego artykułu jest hipotetyczna..

Pierwszy Król Lwiej Ziemi

No Image
Imię: Nieznane
Płeć: Samiec
Rodzina: Trzy nieznane córki (lub synowie)
Nieznana (partnerka)
Występowanie: A Gift from the Heavens

(Wspomniany)

Pierwszy Król Lwiej Ziemi Oficjalnie pierwszy król Lwiej Ziemi,wspomniany przez papugi.Jego wygląd oraz pojawienie się na Lwiej Skale nie jest znane.Wiadomo,że to on przegonił hieny i odkrył Cmentarzysko Słoni.Za jego czasów miało miejsce Wielkie Trzęsienie Ziemi.

Wygląd

Wygląd tego lwa jest nieznany.

Osobowość

Choć charakter tego lwa również nie jest znany, zakłada się iż był od nadzwyczaj odważnym i doskonałym lwem. Można to wnioskować z jego fantastycznych i niesamowitych wyczynów. Pokonał hieny oraz odkrył Cmentarzysko Słoni. To właśnie ten lew stworzył królewską linię lwów, dlatego jest przodkiem każdego władcy Lwiej Ziemi.

Historia

A Gift from the Heavens

Pierwszy król jest wspominany przez dwie papugi, które twierdzą, że władca panował gdy hieny wdarły się na Lwią Ziemię. Był to również czas, w którym pojawiło się Wielkie Trzęsienie Ziemi. Pierwszy Król odkrył Cmentarzysko Słoni, gdzie znajdowało schronienie Stado Hien. Wiadomo również, że odważnemu królowi urodziły się trzy lwiątka. Matka lwiątek i partnerka władcy jest nieznana. Można przypuszczać, że jeden z trzech spadkobierców pierwszego króla zapoczątkował narodziny linii królewskiej Mohatu.

Ciekawostki

  • W oryginalnej niemieckiej wersji komiksu, papugi twierdzą,że pierwszy król miał trzy córki ("drei Töchter"). Natomiast w szwedzkiej wersji komiksu wspomniano, że miał trzech synów ("tre Soner").
  • W wersji niemieckiej komiksu wiadomo, że pierwszy król jest pra, pra, pra, pra, pra, pra, pradziadkiem Simby. Natomiast w szwedzkiej wersji wiadomo, że ów władca był pra, pra,pradziadkiem Mufasy.