FANDOM

Ojciec Nali

Ojciec Nali mini.png
Imię: Nieznane
Płeć: Samiec
Rodzina: Sarafina - żona
Nala - córka
Kiara - wnuczka
Kion - wnuk
Występowanie: Lwia Straż (serial) - wspomniany
Ojciec Nali to lew wspomniany w serialu Lwia Straż. Był partnerem Sarafiny.

Wygląd

Chociaż został przedstawiony tylko na malowidle w jaskini, ojciec Nali wydaje się wyglądać niemal identycznie jak jego wnuk Kion. Jego futro na rysunku jest brązowozłote, a łapy i podbrzusze mają kolor jasnozłocisty. Podobnie jak jego wnuk miał czerwoną grzywkę i końcówkę ogona.

Historia

Informacje podstawowe

Prawdopodobnie pochodził z tego samego pokolenia, co Mufasa i Skaza. Jako lwiątko spadł z wysokiego drzewa, lecz Lwia Straż z tego czasu uratowała go. Po osiągnięciu dorosłości został partnerem Sarafiny i miał z nią córkę - Nalę. Jego dalsze losy są nieznane.

The Lion Guard

Paintings and Predictions

Bunga zauważa na ścianie groty Lwiej Straży wizerunek ojca Nali i myśli, że to jest Kion. Z ciekawością dotyka malunku kijem Rafikiego, aby nadać mu życie i obserwuje z przerażeniem, jak namalowane lwiątko spada z gałęzi drzewa. Przestraszony Bunga zaczyna chronić Kiona przy każdym drzewie jakie napotka, myśląc, że obrazy Rafikiego mogą wróżyć przyszłość.

Później Rafiki wyjaśnia, że malowidło w rzeczywistości przedstawia ojca Nali. Kiedyś jako lwiątko spadł z gałęzi drzewa, ale Lwia Straż z tamtych czasów uratowała go.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki