FANDOM

Naanda

SarabiSisterNaanda
Imię: Naanda
Znaczenie: Początek
Płeć: Samica
Rodzina: Sarabi - Siostra
Nala - Córka
Dwala-Siostra
Diku-Siostra
Występowanie: Król Dżungli

Projekty

Naanda - Lwica, która miała pojawić się w filmie Król Dżungli. Jej odpowiednikiem jest Sarafina, ponieważ wcześniej Naanda miała zostać matką Nali i siostrą Sarabi.

Wygląd

Można przypuszczać,że Naanda była bardzo fizycznie podobna do Sarabi. Można to wywnioskować z wczesnych szkiców. Obie lwice mają beżową sierść i dumną postawę.

Charakter

Naanda posiada bardziej zrównoważony charaker niż Sarabi. W projekcie styczniowym 1990 roku, lwica próbuje uspokoić swoją siostrę. Jako matka Naanda jest bardzo opiekuńcza i zaniepokojona bezpieczeństwem córki. W projekcie majowym 1990 roku, Naanda stara się zatrzymać Nalę,która usiłuje pomóc Simbie walczyć z hienami. Charakterem lwica jest podobna do Sarabi, ponieważ również w projekcie odmawia Skazie odejścia z Lwiej Ziemi.

Historia

Król Dżungli

Projekt Styczniowy 1990 rok

Projekt Majowy 1990 rok

Sawanna płonie. Sarabi, Simba, Diku, Dwala, Naanda i Nala obserwują pożar. W innej scenie Naanda wraz z innymi lwicami płacze na wieść o "śmierci" Simby aż Sarabi decyduje się zaatakować Baasho (hiena wycięta z finalnej wersji scenariusza). Skaza ją powstrzymuje a Naanda uspokaja. U stóp Lwiej Skały Nala narzeka że lwice tolerują Skazę i hieny - pyta dlaczego nie uciekną.Naanda odpowiada że nie ma dokąd ponieważ wszystkie pobliskie terytoria są okupowane przez inne stada i łotrów. Następnego dnia na Lwiej Ziemi Skaza kończy jeść i dziękuje lwicą za jedzenie i pyta Nalę czy chce kawałek ta odmawia i odchodzi. Inne lwice idą za nią tylko po to by ponarzekać na rządy Skazy.Jednak gdy Nala proponuje ucieczkę nikt jej nie popiera.

Finalna wersja

Naanda została wycięta ze scenariusza - jej miejsce zajęła Sarafina, która zostaje matką Nali. Stało się tak gdyż twórcy zorientowali się, że wtedy Simba i Nala byliby kuzynami.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki