FANDOM

Muhanga

Muhanga
Imię: Muhanga
Znaczenie: Mrównik
Płeć: Samica
Gatunek: Mrównik afrykański
Rodzina: Muhangus - mąż
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Angielski Dubbing: Russi Taylor
Muhanga - samica mrównika, postać z serialu Lwia Straż.

Wygląd

Muhanga ma brązowooliwkową sierść oraz jasne podbrzusze i pysk. Jej łapy są ciemnobrązowe, a pazury szare. Ma brązowe oczy.

Osobowość

Jej charakter nie został dokładnie przedstawiony. Jest ukazana jako terytorialna i nieco agresywna. Jest także pochopna w osądzaniu, jako że szybko oskarżyła Reirei o kradzież i natychmiast wezwała Lwią Straż, gdy uznała, że w jej norze są hieny.

Historia

Lwia Straż

Bunga Mądry

Muhanga pojawia się podczas piosenki Bunga Mądry, gdy Bunga daje porady mieszkańcom Lwiej Ziemi.

Chcę wreszcie być królową

W czasie piosenki Co może robić król przez chwilę ukazany jest jej ślub z Muhangusem.

Święto Kupatana

Muhanga jest jednym ze zwierząt śpiewających pieśń o Kupatanie. Po powrocie z próby odkrywa, że Dogo i jego rodzeństwo zajęli jaskinie mrówników, co ją irytuje. Wtedy Beshte zapewnia ją, że on i Bunga zadbają o sytuację. Muhanga i jej partner stają się jeszcze bardziej rozgniewani, gdy Goigoi kradnie owoce z jej nory. Samica oskarża go o bycie złodziejem. Pod koniec dnia Muhanga jest widoczna na uroczystości Kupatana.

Plaga termitów

Muhanga i Muhangus wezwali Lwią Straż, gdy uznali, że ich nory zostały zajęte przez hieny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki