FANDOM

Mama Timona
Indeks-0.jpg
Znaczenie: BRAK
Gatunek: Surykatka
Płeć: Samica
Występowanie: Król Lew 3
Relacje rodzinne: Max - brat lub szwagier
Timon - syn

Mama Timona - jak sama nazwa wskazuje jest to matka Timona, która występuje w filmie Król Lew 3.

Wygląd

Osobowość

Historia

Król Lew 3:

Jest jedyną osobą która toleruje Timona ( który jest jej synem ) stara się go podtrzymać na duchu. Ostatecznie zgadza się by syn odszedł szukać lepszego życia. Wkrótce jednak postanawia odnaleźć syna by zobaczyć czy mu się udało wzięła ze sobą Maxa dowiaduje się od Rafikiego iż udzielił jej synowi rad jak ma szukać domu a mianowicie miał "patrzeć po za to co widać" Mama Timona bierze to za metaforę i po krótkiej rozmowie skacze bednemu pawianowi na nogę. Potem widzimy ją z Maxem jak wychodzi z ziemi obok swojego syna i jego nowego przyjaciela Pumbę którzy obmyślają plan który ma pomóc ich przyjacielowi Simbie w walce z złym stryjem a mianowicie pozbycie się hien. Przyjaciele zwabiają hieny do miejsca gdzie Mama i Max kopią tunel pułapkę. Niestety pułapka nie chce działać od razu i po odważnej akcji Timona udaje się pozbyć drapieżników. Potem wraz z Timonem Pumbą i Maxem są przy koronacji Simby cieszą się z jego zwycięstwa. Timon pokazuje mamie miejsce gdzie z guźcem zamieszkali czyli Dżunglę oraz sprowadza tam wszystkie surykatki gdzie mogą żyć bez zmartwień jest bardzo dumna z syna.

Ciekawostki

  • Mimo iż jest dość ważną postacią nie mamy informacji o jej imieniu.

Cytaty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki