FANDOM

Makucha

Makucha img.png
Imię: Makucha
Znaczenie: Pazur (suahili)
Płeć: Samiec
Gatunek: Lampart
Występowanie: Lwia Straż
Angielski Dubbing: Steve Blum
Polski Dubbing: Michał Sitarski
Makucha - lampart z serialu Lwia Straż. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Zmyślony okapi.

Wygląd

Makucha jest dużym, zwinnym i dobrze zbudowanym lampartem o niesamowitych zdolnościach fizycznych. Jest pewny swojej siły na tyle, by podjąć walkę z Fuli i Kionem naraz, potrafi wyprzedzać przez jakiś czas gepardzicę oraz przeskoczyć nad Wielkim Wąwozem, czego żaden członek Straży nie odważyłby się zrobić.

Jego futro jest bladożółte, a pysk, podbrzusze i łapy białe. Sierść usiana jest ciemnobrązowymi i czarnymi rozetami, również na pysku ma czarne cętki. Końcówka jego długiego ogona jest pokryta czarno-białymi pręgami. Ma zielone oczy z ciemnymi obwódkami, duże krzaczaste brwi oraz złoziemski nos. Pazury jego przednich łap są stale wysunięte.

Osobowość

Makucha jest zdeterminowanym drapieżnikiem, podstępnym i dumnym. Nawet w starciu z silnym oporem jest stanowczy i pewny siebie, gotów do walki o to, co uważa za swoje.

Historia

Lwia Straż

Zmyślony okapi

Makucha pochodzi z odległej krainy. Przybył na Lwią Ziemię, podążając po śladach okapi Ajabu, którego miał zamiar upolować.

Niedługo po wkroczeniu Makuchy na tereny królestwa, Fuli zauważa pozostawione przez niego ślady i alarmuje o tym Lwią Straż. Ono wypatruje go i prowadzi resztę Straży do niego, a Kion każe lampartowi natychmiast opuścić Lwią Ziemię. Makucha przedstawia się i rzuca Straży wyzwanie, mówiąc że najpierw muszą go złapać. Fuli rozpoczyna pościg, lecz gdy Makucha przeskoczył nad Wielkim Wąwozem, rezygnuje.

Po pościgu Lwia Straż postanawia znaleźć Makuchę i wygonić go z Lwiej Ziemi, ponieważ tutejsze zwierzęta nie wiedzą, że lamparty są drapieżnikami. Straż spotyka się z Beshte, który w tym czasie zaprzyjaźnił się z Ajabu i rozpoczyna poszukiwania.

W międzyczasie Makucha znajduje Ajabu wśród stada zebr i próbuje odebrać mu życie. Tuż przed skokiem na zdobycz zderza się z Thurstonem, który błaga, żeby go nie jeść. Zirytowany Makucha odpowiada mu, że ma smaczniejszą ofiarę do złapania, po czym kontynuuje polowanie na Ajabu.

Lwia Straż przybywa na pomoc Ajabu w ostatniej chwili. Makucha jest gotów walczyć z Fuli i Kionem (a także z Bungą) naraz, lecz gdy do walki przyłącza się Beshte, rezygnuje, uznając że nawet okapi nie jest tego warte. Następnie odchodzi z Lwiej Ziemi, decydując się na poszukanie łatwiejszej zdobyczy.

Cytaty

  • Lamparty witają się swoimi zębami. I co z tego? - do Lwiej Straży.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki