FANDOM

Leo

Leo.png
Imię: Leo
Znaczenie: Dzisiaj (suahili)
Płeć: Samiec
Gatunek: Lew
Występowanie: Vulture Shock
Leo - lew, jeden z bohaterów książeczki Vulture Shock. Jest członkiem Stada z Lwiej Ziemi.

Wygląd

Leo jest dobrze zbudowanym lwem o w pełni rozwiniętej grzywie. Wyróżnia się bardzo jasnym, kremowym umaszczeniem z prawie białymi łapami, pyskiem i podbrzuszem. Jego grzywa jest gęsta i długa, zaczesana do tyłu i ma jasnobrązową barwę. Leo ma różowy nos oraz bardzo duży podbródek.

Osobowość

Leo jest znany ze swojego dumnego charakteru, uwielbia chwalić się osiągnięciami swojej rodziny i często je wyolbrzymia. Jest zazdrosny o drzewo genealogiczne Simby, ponieważ jego rodzina jest nudna i nieciekawa w porównaniu do rodziny królewskiej. Jednak gdy młody książę Kopa zaginął, Leo starał się pomóc jego rodzicom w poszukiwaniach.

Historia

Vulture Shock

Leo rozmawia z innymi Lwioziemcami: Babu, Bogą, Megą, Sabini i cywetą Ngawą. Pyta tą grupę, czy opowiadał im kiedykolwiek o czasach, jak to jego pradziadek pogonił stado słoni. Pozostałe lwy jęczą, a Boga stwierdza, że już ze sto razy. Ngawa mówi, że słyszał że to słonie pogoniły jego pradziadka i że w rzeczywistości, to nie były słonie tylko myszy. Leo wścieka się, a Sabini wskazuje, że on tylko chce mieć takie drzewo genealogiczne jak król Simba.

Leo pomaga.png

Leo próbuje pomóc znaleźć Kopę.

Niezadowolony Leo pociąga nosem i stwierdza, że jego drzewo genealogiczne jest dużo lepsze od Simby. Kopa jest zdezorientowany tymi stwierdzeniami o ,,genealogicznych" drzewach i mylnie interpretuje powód sprzeczki pomiędzy Leo a Sabini, myśląc że chodzi o zwykłą roślinę. Lwy śmieją się z niego, a Mega mówi lwiątku, by poprosiło swojego ojca o wytłumaczenie tego zwrotu.

Później, Leo zgłasza się do pomocy w poszukiwaniu zaginionego księcia Kopy, gdy ten ucieka w poszukiwaniu swojego drzewa genealogicznego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki