FANDOM

kuzyn Simby

Imię: nieznane
Płeć: prawdopodobnie samiec
Gatunek: lew
Rodzina: Simba - kuzyn

Ciocia Simby - Matka

Występowanie: Niezwyły chór

Znów sie uśmiechnij mama dla piskląt

Lew

w komiksie ,,znów się uśmiechnij"

Maluch

w komiksie niezwykły chór razem z z drugim lwiątkiem

Czyżby

możliwe, że to kuzyn simby w komiksie mama dla piskląt

Jest to malutkie lwiątko występujące w komiksach Niezwykły chór, Znów się uśmiechnij i przypuszczalnie w Mama dla piskląt. Simba jest jego starszym kuzynem. Wiadomo że lwiątka były do siebie bardzo podobne, ale malec miał własne znaki szczególne, których nie posiadał żaden inny lewek.

Historia

Jego pierwsze wystąpienie miało miejsce w komiksie ,,Niezwykły chór". Był wtedy noworodkiem. Zauważalne jest, że był mniejszy od drugiego lwiątka z miotu i bez przerwy się wiercił w ramionach matki. Usypia dopiero na końcu komiksu.

W komiksie ,,Znów się uśmiechnij" jego rola jest nieco bardziej rozbudowana. Gdy Simba został poproszony przez Nalę o opiekę nad lwiątkami widzimy go, jak stoi obok rozgniewanego Simby i się do niego uśmiecha, a później próbuje go polizać po twarzy jednak opiekun odsuwa się od niego z obrzydzeniem. Później maluch śmieje się, gdy inne dziecko ugryzło Simbę w ogon. Gdy młody król odbył lekcję z Simonem, zrozumiał, że sam kiedyś był taki sam i w końcu bawi się z młodszymi lwiątkami z radością, a kuzyn siedzi mu na plecach. Kuzyni patrzą na siebie i uśmiechają się.

Możliwe że jest jednym z lwiątek na początku komiksu ,,Mama dla piskląt", które stoją w kręgu wokół Mufasy i wysłuchują jego opowieści.

Osobowość

Ciężko określić jego osobowość, bo jest jeszcze malutkim dzieckiem. Wiemy jednak, że już jako noworodek był niespokojny, cały czas się wiercił, płakał i wyrywał się z ramion matki. Jako małe dziecko widać jaki był przyjazny, miły i według Nali ,,słodziutki". Bardzo chciał pokazać że lubi Simbę, cały czas kręcił mu się pod nogami i próbował polizać. Na początku kuzyn go nie cierpiał, ale później zrozumiał, że maluch nie wszystko jeszcze rozumie i w końcu go polubił.

Wygląd

Przypomina Simbę. Ma jednak malutką grzywkę z tyłu głowy, duże uszy jak na swój wiek i jasne otoczki wokół oczu i uszu. Jego sierść ma ciut jaśniejszy kolor niż u Simby. Kremowa plama na jego pierści ma kształt litery ,,Y". Jego rysy twarzy są bardzo dziecięce. Zadek lwiątka jest duży i nieproporcjonalny do głowy.

Ciekawostki

  • Jego grzywka wyrasta bardziej z tyłu niż z przodu głowy, co jest nietypowe dla lwa.
    Słodziek

    pierwsze wystąpienie

    Słodziek-0

    na plecach Simby. na tym obrazku widać że tył ciała lwiątka jest dość duży