FANDOM

Kesho

Imię: Kesho
Znaczenie: Jutro
Płeć: Samiec
Gatunek: Gepard
Występowanie: Fight for the Throne
Kesho - gepard, postać z opowiadania "Walka o tron". Tymczasowo detronizuje Simbę i zostaje królem Lwiej Ziemi.

Wygląd

Wygląd Kesho nie został nigdzie przedstawiony. Fisi wspomina tylko, że jego sierść jest oślepiająco żółta.

Osobowość

Arogancki i zarozumiały Kesho jest zbyt pewny siebie, jeśli chodzi o umiejętność biegania. Jednak w walce jest wyjątkowym tchórzem i dopuszcza się oszukiwania. Mimo wszystko jest lepszy niż Fisi, ponieważ mocno wierzy w honor, podczas gdy hiena tylko podśmiewa się w myślach.

Historia

Kesho jest gepardem, który żył na Lwiej Ziemi za panowania Simby. Napotkał Fisi, gdy już ledwo żył, a hiena uratowała go od śmierci z głodu.

W zamian za uratowanie, Kesho jest w połowie zmuszony, w połowie chętny do rzucenia wyzwania Simbie i zagarnięcia władzy nad Lwią Ziemią. Podoba mu się myśl o byciu królem i romansowaniu z lwicami. On i Simba staczają pojedynek w Dolinie Tysiąca Oczu, gdzie gepard oszukuje i używa cierni do osłabienia i pokonania lwa. Zostaje królem, lecz w praktyce nie ma władzy, ponieważ hieny całkowicie go kontrolują.

W końcu słoń o imieniu Kia zmusza Kesho do ustąpienia z tronu, a lwia rodzina królewska odzyskuje swoją pozycję. Gepard ucieka z Lwiej Ziemi na zawsze.