FANDOM

Joe:

Jest samotnym atarym lwem. Debiutuje w A Gift from the Heavens.

Wygląd:

Jest chudym (z powodu wygłodzenia) lwem. Sierść jest jasno-brązowa podczas gdy grzywa jest ciemniejsza. Oczy również są brązowe.

Joe.png

Charakter:

Joe jest typem samotnika. Wykorzystał naiwność księcia by zaspokoić swój głód podszywając się pod dawnego króla. Nie potrafił się przyznać do kłamstwa i wolał uciec jednak uratował Simbę przed krokodylem.

Biografia:

A Gift from the Heavens:

Gdy przybył na Lwią Ziemię uderzyła w niego kometa. Simba myśląc że to spadająca gwiazda jednego z starych króli widząc jak Joe wychodzi z dziury bierze go za jednego z nich. Samotnik postanawia to wykorzystać i podaję się za Pierwszego Króla Lwiej Ziemi. Gdy zaspokaja głód opowiada księciu zmyślone historię o jego wyczynach. Odkrywa to Zazu który chcąc uświadomić synowi Mufasy że ma do czynienia z oszustem nakłania dwie papugi do wypytania Joe'a o fakty z życia pierwszego władcy. Ten oczywiście odpowiada błędnie widząc że może zostać zdemaskowany zaczyna uciekać. Simba goni go aż do rzeki gdzie atakuje go krokodyl w ostatniej chwili jednak fałszywy król go ratuje i znika.

Ciekawostki:

  • Używa imienia "Great Fighter".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki