FANDOM

Hamu

Syn Muhimu.png
Imię: Hamu
Znaczenie: Chęć, pragnienie
Płeć: Samiec
Gatunek: Zebra
Rodzina: Muhimu - matka
Występowanie: Lwia Straż (serial)
Hamu - źrebię zebry, które wystąpiło w serialu Lwia Straż.

Wygląd

Hamu jest mały i chudym źrebiątkiem o delikatnej budowie i cienkich nogach. Jego sierść jest w czarno-białe pasy, a na czole ma podłużną pręgę. Jego końcówki uszu, pysk, kopyta i końcówka ogona są czarne, a grzywa czarno-biała. Po matce odziedziczył duże niebieskie oczy.

Osobowość

Z powodu bardzo młodego wieku trudno określić jego osobowość. Już w pierwszym dniu swojego życia okazał się radosnym i pełnym życia, a także odważnym źrebięciem.

Historia

Hamu przychodzi na świat w dość nietypowych okolicznościach: podczas migracji stada jej matki, nagle, na Złej Ziemi. Zaraz po urodzeniu wydaje głośne, radosne dźwięki, które przyciągają uwagę Janjy i jego sług. Trzy hieny zbliżają się do zebr i antylop, żeby je rozproszyć, lecz Kion rozkazuje im trzymać się razem i chronić matkę z dzieckiem, podczas gdy on i Bunga zajmą się hienami.

Wspólnie Kion i Bunga odciągają Cheeziego i Chungu, lecz Janjy udaje się przełamać przez ich obronę, by zaatakować zebry. Jednak syn Muhimu kopie go w pysk, a zniechęcone skuteczną obroną hieny odchodzą. Potem Lwia Straż szczęśliwie doprowadza gazele i zebry do ich nowego domu, gdzie Bunga bawi się radośnie ze źrebiątkiem.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki