FANDOM

Fluffy

Fulffy.png
Imię: Fluffy
Znaczenie: Puszysty
Płeć: Nieznana
Gatunek: Lew
Rodzina: Mohatu - prapradziadek
Uru - prababcia
Ahadi - pradziadek
Mufasa - dziadek
Sarabi - babcia
Nieznany z imienia - dziadek
Sarafina - babcia
Simba - ojciec
Nala - matka
Kion - brat
Występowanie: Król Lew
Fluffy - Pojawia się jako postać koncepcyjna, będąc dzieckiem Simby i Nali. Występuje pod koniec bajki animowanej Król Lew.

Wygląd

Fluffy podczas prezentacji wygląda prawie identycznie jak Simba, kiedy był jeszcze noworodkiem. Lwiątko jest niewielkie, a na jego głowie można dostrzec małą kępkę włosków, typową dla lwich noworodków. Futro noworodka jest złotawe, natomiast podbrzusze, łapy i pyszczek są jaśniejsze. Jego uszy mają brązową obwódkę, w odróżnieniu od Simby, który w tak wczesnym wieku jej nie posiadał.

Historia

Król Lew

Fulffy prezentacja.png

Fluffy rodzi sie za panowania Simby, zaraz po obaleniu Skazy. Kiedy młodzi następcy tronu znajdują się na skale wraz ze swoimi przyjaciółmi, pawian unosi lwiątko nad mieszkańcami Lwiej Ziemi, tuż po wymianie spojrzeń z Simbą i Nalą. Film animowany kończy się przyjęciem lwiątka do kręgu życia.

Tożsamość 

Oryginalne założenia

Płeć lwiątka nie została oficjalnie rozpowszechniona przez filmowców, dlatego pojawiają się pytania dotyczące tożsamości noworodka. Również w różnych książkach występuje określenie lwiątka Fluffy np. syn, córka, księżniczka, czy po prostu ,,dziecko". Niektóre określały go jako samca, inne (wydane po premierze drugiej części) jako samicę.

The Lion King: Six New Adventures

W 1994 wydano serie krótkich książek, a Fluffy stał się Kopą. Twórcą książki nie był nikt z twórców filmów, jednak autor otrzymał pozwolenie od Disneya na zrobienie spin-offu.

Król Lew II - Czas Simby

Najczęściej uważa się iż Fluffy to nikt inny jak Kiara. W sequelu z 1998, został całkowicie zmieniony koncept z pierwszej części. Ceremonia wyglądała całkowicie inaczej od tej zaprezentowanej pod koniec filmu animowanego Król Lew

Podczas produkcji sequela Simba miał mieć dwoje dzieci, a nie jedno: córkę Shani (którą potem zmieniono na Kiarę) i syna o imieniu Chaka. Chociaż jeden z magazynów twierdził, że Chaka była jedną z nazw roboczych Kiary, to Tad Stones, który pisał scenariusz ,,Czasu Simby" w początkowej fazie jego tworzenia twierdzi, że to miały być dwie oddzielne postacie. 
Fluffy gra.png

Fluffy Kingdom Hearts II

Ciekawostki

  • Twórcy nazwali lwiątko przydomkiem "Fluffy" (,,Puszyste"), które nie określało płci, ponieważ nie planowali jeszcze kontynuacji filmu animowanego Król Lew.
  • Fluffy miał występować w zwiastunie kolejnej części filmu animowanego Król Lew
  • Występuje w Kingdom Hearts II

Więcej z Fandomu

Losowa wiki