FANDOM

Cmentarzysko Słoni

Cmentarzysko Słoni.jpeg
Nazwa: Cmentarzysko Słoni
Występowanie: Król Lew
Mieszkańcy: Hieny
Status: Negatywne
Cmentarzysko Słoni - wielkie i ciemne miejsce, graniczące z Lwią Ziemią, lecz nie podlegające władzy króla.

Nazwa terytorium prawdopodonie wzięła się od licznych kości i szkieletów słoni. W głębi terenu znajdowała się największa czaszka, którą zamieszkiwały hieny.

Klimat

Cmentarzysko Słoni to jedyne miejsce widziane z Lwiej Skały, którego nie opromienia słońce. Jest to sucha, jałowa, skalista ziemia, wiecznie pokryta mgłą, która rzuca cień nawet w ciągu dnia. Obszar ten jest geotermicznie aktywny. Swoją nazwę Cmentarzysko wzięło od licznych szkieletów i ciał słoni, które pokrywają teren. Dla mieszkańców Lwiej Ziemi to mroczne i tajemnicze miejsce. Jednym z powodów, dla którego jest uważane za tak niebezpieczne, są zamieszkujące je wygłodniałe hieny. Poza tym jest świetnym miejscem na zastawienie pułapki.

Cmentarzysko dzieli się na dwie części: część cmentarną, gdzie leży większość kości słoni i jest tylko kilka otworów z parą oraz część gejzerów, gdzie jest ich dużo, a także występują drżenia ziemi i wybuchy lawy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki