FANDOM

Chungu

Chungu
Imię: Chungu
Znaczenie: przykry, silny
Płeć: samiec
Gatunek: Hiena
Występowanie: Lwia Straż: Powrót

Lwia Straż (serial)

Angielski Dubbing: Kevin Schon
Polski Dubbing: Adam Krylik
Chungu - hiena, która pojawia się w filmie i serialu Lwia Straż. Jest jednym z poddanych Janji.

Wygląd

Chungu jest duży i krępy, to najmocniej zbudowana hiena w serialu. Jego futro jest szare z jaśniejszym brzuchem, a jego pysk, obwódki oczu i cętki są ciemnoszare. Posiada gęstą czarną grzywę, czarne łapy i czarny ogon. Ma zaokrąglone uszy z kilkoma nacięciami. Futro na jego policzkach jest długie i zaczesane do góry. Ma czarne oczy o żółtych białkach, a jego powieki są niebieskie.

Osobowość

Podobnie jak inne hieny z klanu Janjy, Chungu łatwo ulega przywódcy i wykonuje jego polecenia. Nie jest zbyt bystry, więc zdaje się na jego decyzje. Często narzeka, że nie ma wystarczającej ilości jedzenia. Ma słabą pamięć i czasem wydaje się być nieświadomy faktu, że Lwia Straż nie przepada za klanem Janjy.

Historia

Lwia Straż: Powrót

Chungu i Cheezi są wysłani przez swojego przywódcę Janję by złapać Bungę (który wkroczył na Złą Ziemię w poszukiwaniu zagubionego owocu baobabu), żeby on mógł go zjeść na obiad. Na szczęście, Kion ratuje Bungę używając Ryku Pradawnych, który przestrasza hieny, dzięki czemu Bunga może uciec.

Później Chungu i inne hieny dowiadują się od Mzingo że Kion zbiera Lwią Straż by chronić Lwią Ziemię, przez co Janja postanawia zaatakować Lwią Ziemię jeszcze tego wieczoru, nim Lwia Straż będzie gotowa.

Chungu towarzyszy Janji i reszcie klanu, gdy oni atakują stado gazeli i powodują ich popłoch, a Kiara zostaje uwięziona między gazelami. Kion i nowa Lwia Straż przybywają i ratują księżniczkę. Następnie Kion używa Ryku Pradawnych, by przepędzić Chungu i inne hieny z powrotem na Złą Ziemię.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki