FANDOM

Cheezi

Cheezi.png
Imię: Cheezi
Płeć: Samiec
Gatunek: Hiena cętkowana
Występowanie: Lwia Straż: Powrót

Lwia Straż (serial)

Angielski Dubbing: Vargus Manson
Polski Dubbing: Paweł Kubat
Cheezi - hiena, która pojawia się w serialu Lwia Straż. Jest jednym z poddanych Janjy.

Wygląd

Cheezi jest chudszy i mizerniejszy od innych hien z klanu. Jego sierść jest jasnoszara, a jego pysk, obwódki oczu i plamy na ciele są ciemniejsze. Jego oczy, grzywa oraz łapy są czarne, a nos bordowy. Na uszach posiada kilka rozcięć.

Osobowość

Z charakteru Cheezi jest bardzo podobny do Eda, równie nadpobudliwy i niezbyt bystry. Łatwo ulega przywódcy swego klanu, Janjy.

W odcinku Chcę wreszcie być królową Cheezi wydaje się być zainteresowany walką, okazując rozczarowanie, gdy na początku uwierzył że nie będą walczyć i drugi raz, gdy lider decyduje o szybkim wycofaniu się.

Historia

Lwia Straż: Powrót

Cheezi jest sługą Janjy. Gdy Bunga wkracza na teren Złej Ziemi, Cheezi i jego kompan Chungu dostają od przywódcy rozkaz złapania ratela. Są oni jednak powstrzymani przez Kiona, który używa Ryku Praojców by ich przestraszyć. Po tej porażce Janja postanawia uderzyć w Lwią Ziemię, ale Cheezi i jego towarzysze zostają pokonani przez nowo powstałą Lwią Straż.

Lwia Straż

Nie taka hiena straszna jak ją malują

Na początku odcinka Cheezi wraz z Janją i Chungu atakują stado oryksów chwilę przed przybyciem Lwiej Straży na miejsce zdarzenia. Kion nakazuje swojej drużynie uspokoić stado, a sam rusza w pogoń za hienami. W czasie pościgu łamie się pod nim kładka i wpada do rzeki, która stanowi granicę między Lwią Ziemią i Złą Ziemią.

Pod koniec odcinka klan Janjy atakuje samicę hieny o imieniu Jasiri, która pomogła Kionowi dotrzeć do Płaskiej Skały. Cheezi uderza jako pierwszy, lecz szybko zostaje pokonany. Jako następny atakuje Chungu, a w końcu Jasiri zostaje powalona przez Janję. Na jej szczęście Kion wraca i ratuje ją za pomocą Ryku Starszych, który odgania klan Janjy.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki