FANDOM

Banzai

Banzai.jpg
Imię: Banzai
Znaczenie: Przyczajony (suahili)
Płeć: Samiec
Gatunek: Hiena
Występowanie: Król Lew
Timon i Pumba (serial)
TLK6NA:
A Tale of Two Brothers
Angielski Dubbing: Cheech Marin
Polski Dubbing: Marek Frąckowiak
Banzai jest jedną z wielu hien służących Skazie. Wraz z Shenzi i Edem pomógł Skazie w wykonaniu jego planu by mógł objąć tron. Ma szaloną, narowistą osobowość. Często zrobi, lub powie coś zanim o tym pomyśl - "mięśnie" hienowego trio.

Źródło: [1]

Wygląd

Banzai ma dość szeroki nos, żółte oczy i ciemne otoczki wokół nich. część jego brody i pyska są ciemniejsze. Na końcach uszu hieny są ,,frędzelki". Jego garb nie jest zbyt duży, za to ma najszerszą głowę z całej trójki.

Osobowość

Banzai jest prawie zawsze uśmiechnięty, mimo trudnych warunków panujących na cmentarzysku. Można o nim spokojnie powiedzieć, że jest optymistą.

Historia

Banzai mieszkał razem z Edem i Shenzi na cmentarzysku, gdzie razem ze Skazą obmyślili plan zabicia Mufasy i Simby.Plan powiódł się częściowo, Mufasa umiera, ale Hieny pozwalają Simbie uciec na pustynię. Banzai zostaje okaleczony przez ciernie. Po latach, gdy Simba wrócił, Banzai i reszta stada zabili Skazę słysząc jego kłamstwa.

W drugiej części króla lwa Nuka wypowiada słowa ,,To miejsce jest jeszcze straszniejsze, kiedy odeszły hieny" Co oznacza, że nie zostały one zabite przez lwy. Późniejsze losy hien są znane-wyniosły się one na pewien płaskowyż w dżungli, prawdopodobnie na rajskiej ziemi.

Ciekawostki

Cytaty

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki