FANDOM

Afua

Imię: Afua
Znaczenie: Ratować (suahili)
Przebaczać(suahili)
Uleczyć(suahili)
Płeć: Samiec
Gatunek: Lew
Występowanie: A Snake In The Grass
Afua - lwiątko wspomniane w książeczce A Snake in the Grass. Jest najlepszym przyjacielem Kopy.

Wygląd

Wygląd Afuy jest nieznany.

Osobowość

Pomimo że Afua nie występuje osobiście, jego osobowość jest komentowana przez kilku głównych bohaterów, między innymi jego przyjaciela Kopę. Z jego wypowiedzi wynika, że Afua jest trochę zabieganą postacią, bo nie zdawał sobie sprawy że krzywdzi swojego przyjaciela, porównując go do bardziej utalentowanego gepardziątka Beby, które zaimponowało mu swoimi umiejętnościami.

Historia

A Snake In The Grass

Afua nie pojawia się bezpośrednio, lecz inne postacie dość dużo o nim mówią. Po zaprzyjaźnieniu się z młodym gepardem Bebą, Afua twierdzi że Beba jest najszybszym biegaczem, najlepszym wspinaczem i najwyżej skacze w okolicy, spędza z nim też wiele czasu. Kopa zaczyna być o niego zazdrosny i mówi, że obaj koledzy są głupi.

Timon i Pumba opowiadają Kopie historię z czasów, gdy żyli jeszcze z Simbą w dżungli. Po jej wysłuchaniu lwiątko dochodzi do wniosku, że Afua może nie wiedzieć, że rani jego uczucia mówiąc, że Beba jest we wszystkim lepszy niż on. W lepszym nastroju Kopa idzie z nim porozmawiać i pogodzić się.

Ciekawostki

  • Afua jest samcem, lecz jego imię jest żeńskie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki