FANDOM

Rangi

Założyciel (TLKpl)- Użytkownik,który założył Król Lew Wiki.Automatycznie posiadający uprawnienia administratora.

Administrator - Zaufany użytkownik Król Lew Wiki,posiadajacy najwyższe uprawnienia na wiki.Posiada dostęp do panelu administracyjnego.Jego zadaniem jest pilnowanie wiki pod względem graficznym oraz dyscyplinarnym.Więcej w Regulaminie.

Rodzaje Administratorów :

  • SySOP - Osoba posiadająca prawa administracyjne i biurokraty.Zajmuje się głównie sprawami oprogramowania.
  • Biurokrata - Osoba posiadająca prawa administratora.Jego głównym zadaniem jest nadawanie rang użytkownikom oraz flagowanie botów. Jest jedną z najważniejszych osób.
Nick administratora Avatar Kontakt Administrator od Uwagi
Eiffla Avatars1 Tablica
24 marca 2015 Administrator
Kiara 0
Kiara 0 avatar
Tablica momentu założenia Administrator

Moderator - Użytkownik posiadający uprawnienia moderatora.Jego głównym zadaniem jest pilnowanie porządku w treści komentarzy oraz kultury ogolnej na wiki.Posiada prawo zmieniania tytułów artykułu oraz przenoszenia stron.

Rodzaje Moderatorów :

  • Moderator Czatu - Użytkownik zajmujący się czatem na wiki.Jego głównym zadaniem jest pilnowanie.aby na czacie panowała kultura oraz zgłaszanie/banowanie użytkowników,którzy zachowują się w sposób naganny podczas dyskusji.

Lwiatkagif

Więcej z Fandomu

Losowa wiki